marți, 7 februarie 2012

Cold and heartless

Cold= vremea de afara
heartless= eu.
Damn. Era atat de frig afara. Toate acestea se intamplau cam acum un an, prin ianuarie-februarie, dar asta chiar nu conteaza, sa fim seriosi. Normal ca era frig afara, dar nu as putea spune cat de frig,pentru ca oricum nu mai simteam. Eram intre doua paralele, care matematic vorbind, nu aveau cum sa se intalneasca vreodata. Eram intre doua cuvinte, care gramatic vorbind, erau total opuse, antonime, cum vreti(nu facem sintactica aici). Eram intre 'da' sau 'nu'. Dar sa fiu sincera, mai era si 'nu stiu', care era ca o a treia paralela ce le taia pe cele doua, ca o secanta. Si aici sunt eu ! Ma plimb pe aceasta paralela singura si fericita, dupa parerea mea, dar stim toti ca nu e adevarat. Acum, hai sa dam cartile pe fata. Toti stim ca va veni El si va salva fata. Dar chiar nu a fost atat de simplu, si deasemenea nici pe departe previzibil. E acel El care vine si iti da lumea peste cap, dar el a fost diferit, parca m-a intrebat daca poate sa faca asta. Amabil. Imi place asta.
Noi doi eram ca doua paralele, cum am fi putut sa incalcam legile matematicii si sa ne facem de cap?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu